Masz stronę firmową i chcesz ją poprawić? To idealny moment, by przeprowadzić audyt strony www. Przedstawiamy rekomendacje, kiedy szczególnie warto przeprowadzić audyt serwisu www i jego optymalizację.
1. Klienci mają problem ze znalezieniem oferty.
Objawia się to niską liczbą zapytań ze strony www oraz małą liczbą wejść na podstrony prezentujące twoje usługi. Warto wtedy zoptymalizować prezentację oferty na przyjazną dla potencjalnych klientów.
Czytaj więcejJeśli nie zadowalają Cię wyniki, jakie osiąga Twój serwis www sprawdź, co może być tego powodem. To dobry moment na wykonanie audytu strony www, który pokaże, co trzeba zmienić.
Pierwszym krokiem wprowadzania zmian powinna być profesjonalna analiza strony www. Jest to usługa diagnostyczna, dokładnie sprawdzająca serwis www pod wieloma kątami. Audyt serwisu www weryfikuje, czy realizuje on zakładane cele biznesowe, a także, czy buduje profesjonalny wizerunek firmy oraz, czy jest łatwy w obsłudze dla odwiedzających.
Czytaj więcejPodczas pełnego audytu przeprowadzamy ponad 50 różnych testów. Sprawdzamy serwis pod kątem jakości technicznej, funkcjonalnej oraz biznesowej.
Zamów audytEwa Nowaczyńska, Stowarzyszenie "Pomost"Zrealizowany przez Państwa audyt naszej strony pozwoli nam na jej optymalizację, co pomoże jeszcze skuteczniej dotrzeć z naszą ofertą do potrzebujących.